Athanasios Giannousis, noul director comercial al producătorului de lactate Olympus România

Cristina Dobreanu 20/04/2017 | 16:15 Ştiri
Athanasios Giannousis, noul director comercial al producătorului de lactate Olympus România

Olympus România, unul dintre cei mai mari jucători de pe piața locală de lactate, l-a numit pe Athanasios Giannousis în funcția de director comercial, poziție din care va conduce planurile de dezvoltare ale companiei în România.

Athanasios Giannousis îl înlocuiește pe Ilias Pliatsikas, care va continua să facă parte din Grupul Olympus-Tyras, în Grecia.

Giannousis are peste nouă ani de experiență în industria internațională de FMCG, ocupând anterior poziții manageriale atât în cadrul Olympus Grecia, cât și în România, în calitate de manager producție și director de vânzări. Cariera și proiectele sale de succes cuprind identificarea de noi oportunități de piață, inovații și dezvoltări de produs, conducerea operațiunilor de vânzări.

„Cu o prezență puternică pe piața din România, Olympus a intrat într-o nouă etapă de dezvoltare, care necesită încredere și menținerea, în același timp, a celor mai înalte standarde în ceea ce privește experiența consumatorilor”, a declarat Stergios Sourlis, director comercial – Piețe Internaționale, Olympus-Tyras Group.

De asemenea, ca urmare a plecării lui Ilias Pliatsikas în Grecia, poziția de director general în cadrul Olympus România este ocupată de Athanasoulas Georgios, care va conduce planurile de dezvoltare ale fabricii și producției. Cu peste 16 ani de experiență în industrie, Georgios a ocupat anterior funcția de manager producție și achiziții în cadrul altor fabrici din grup, în Grecia.

Grupul Olympus este prezent în România din 1999. În perioada 1999-2016, investiţia totală a grupului Olympus în România s-a ridicat la peste 100 de milioane de euro.

Grupul de firme, deținut de o familie aflată la a treia generaţie de producători de lactate, are sediul în Trikala, Grecia, și operează în 34 de ţări, inclusiv pe pieţe precum SUA, Germania şi Italia. În prezent, deţine cinci unităţi de producţie în Grecia, Bulgaria şi România, care produc lactate şi sucuri naturale.

Piața locală a lactatelor este estimată la circa 800 de milioane de euro, iar principalii competitori pe acest segment sunt Albalact, Covalact, FrieslandCampina (Napolact), Danone.

 

Cristina Dobreanu a debutat în presa scrisă acum 12 ani, la România liberă. Apoi a scris la revistele de business și after business Income Magazine și Forbes România, și la portalul de business Profit.ro. A participat, în 2010, la proiectul “Study and information Programme for Young Journalists from South East Europe”, (Berlin, Germania), realizat de Konrad Adenauer Stiftung. Este specializată pe politică externă și macroeconomie, dar acoperă din punct de vedere editorial subiecte legate de lumea antreprenorială.