Retailerul britanic de modă online ASOS explorează o vânzare a mărcii sale Topshop, a informat sâmbătă Sky News, citată de Reuters.
ASOS a cumpărat marca Topshop în 2021, de la administratorii grupului prăbuşit Arcadia, al lui Philip Green, împreună cu mărcile Topman, Miss Selfridge şi HIIT, pentru 265 de milioane de lire sterline (321 de milioane de dolari).
ASOS a declarat marţea trecută că amână publicarea planificată a rezultatelor sale anuale până la 1 noiembrie, spunând că auditorul său PwC are nevoie de mai mult timp.
Grupul a avut un boom al afacerilor în timpul pandemiei, dar şi-a revizuit modelul de afaceri în octombrie anul trecut, după ce o recesiune economică şi problemele operaţionale i-au afectat profiturile şi acţiunile.
Sectorul de e-commerce din România este evaluat la aproximativ 7 miliarde de euro pentru finalul…
Ministrul Economiei, Ştefan Radu Oprea, a anunţat că programul Start Up Nation, va beneficia din…
Preşedintele Consiliului Concurenţei, Bogdan Chiriţoiu, a declarat vineri că rezultatele investigaţiei sectoriale privind sectorul bancar…
Adâncirea dezechilibrelor fiscale prin solicitarea de facilităţi ar putea avea la bază o speranţă deşartă…
Compania Meta Platforms este vizată de o investigaţie majoră din partea Uniunii Europene legată de…
Parlamentul de la Chişinău a adoptat joi o hotărâre privind desfăşurarea referendumului privind aderarea Republicii…
Acest website folosește cookies