ANSWEAR România mizează pe o creștere de 30% în perioada următoare

NewMoney 19/08/2020 | 16:28 Ştiri
ANSWEAR România mizează pe o creștere de 30% în perioada următoare

Retailerul online ANSWEAR.ro mizează pe o creștere de 30% atât a veniturilor, cât și a numărului de comenzi în urma campaniei de reduceri masive Final Sale ce se va încheia la finalul verii.

„Dat fiind că și anul trecut am desfășurat campania de Final Sale, dar în acest an am atras în contextul pandemiei un public nou, ne așteptăm la o creștere de 30% a vânzărilor față de anul trecut – atât din punct de vedere venituri, cât și număr de comenzi plasate”, spune Raluca Radu (foto), country manager ANSWEAR România.

Peste 350 de branduri fac acum parte din portofoliul magazinului și peste 40 dintre ele au fost introduse în primul semestru din 2020. De curând, compania a adăugat alte doua noi branduri în portofoliul său, respectiv Kate Spade și Paul Smith, iar în jumătatea a doua a anului vor fi adăugate alte peste 20 de branduri.

Potrivit unui comunicat de presă, toate brandurile de pe website intră în promoție, printre acestea regăsindu-se și Armani Exchange, Emporio Armani, adidas Originals, Birkenstock, Nike, New Balance, Calvin Klein, Cavalli Class, Guess Jeans sau Karl Lagerfeld.

„Odată cu lansarea noului website și a noii aplicații mobile, am observat o creștere a ratei de download a aplicației mobile și o creștere a numărului de comenzi din aceasta. Ne așteptăm ca în continuare cele mai multe comenzi să vină din website, dar este clar că ponderea comenzilor plasate în aplicația mobilă este în creștere”, precizează Raluca Radu.

De altfel,  cele mai multe comenzi vor veni din website, dar și din aplicația mobilă, care înregistrează un număr tot mai mare de descărcări. Termenul de livrare al coletelor este de aproximativ 48-72 ore în toată țara. De asemenea, compania a lansat în parteneriat cu Coletăria.ro livrarea către puncte fixe de pickup.

Pandemia a crescut apetitul și încrederea în comerțul online. Dacă până la finalul lui 2019 aproximativ 3 milioane de români cumpărau online, în prezent numărul lor a crescut semnificativ.