Answear.ro estimează o creștere de 30% a business-ului și ia în calcul extinderea în offline

NewMoney 28/02/2020 | 11:07 Ştiri
Answear.ro estimează o creștere de 30% a business-ului și ia în calcul extinderea în offline

Magazinul online Answear.ro mizează pe o creștere de 30% a business-ului în 2020 datorită, printre altele, și celor 30 de branduri noi pe care le va adăuga până la finalul anului. Și tot anul acesta, este posibil ca magazinul să se extindă și în offline.

“În 2020 ne propunem să continuăm creșterea business-ului prin adăugarea de noi branduri. Avem deja niște contracte semnate cu branduri de top care se numără printre preferințele clienților noștri și pe care urmează să le anunțăm la momentul oportun, spune Raluca Radu (foto), Country Manager Answear România. Astfel, magazinul va ajunge la un portofoliu de peste 350 mărci.

Pe lângă extinderea numărului de branduri, unul dintre obiectivele principale ale companiei, pentru anul acesta, îl reprezintă investițiile în tehnologie.

“Un prim pas în zona de dezvoltare va fi lansarea unei noi platforme a magazinului online – lansarea va avea loc chiar în această primăvară. Îi vom întimpina pe utilizatori cu un nou website, cu un User Experience îmbunătățit și o viteză mai bună de încărcare, iar îmbunătățirile de Usability se vor vedea și la nivelul aplicației mobile, care va avea și ea parte de un facelift. Încă din 2019 explorăm adăugarea experienței offline pentru magazinul nostru online, fie printr-un magazin fizic, fie prin pick-up point-uri și sperăm să venim cu noi vești în această privință cât de curând”, adaugă Raluca Radu.

În privința pieței de fashion, conform cifrelor Euromonitor, aceasta a crescut cu 7% la nivelul României în 2019, iar estimarea echipei Answear.ro este că în online creșterea a fost mai accentuată, un număr mare de români luând decizia de a face cumpărăturile de fashion de pe internet pentru a avea mai mult timp liber la dispoziție.

“Un număr mare de români au cumpărat în 2019 pentru prima oară fashion online. Sunt încă mulți care nu au cumpărat niciodată îmbrăcăminte sau încălțăminte online și de aici vedem în continuare potențial de creștere a pieței în 2020 prin îmbunătățirea calității serviciilor”, spune Raluca Radu.

Potrivit raportului realizat de ARMO și GPeC, o caracteristică importantă a anului 2019 a fost și creșterea valorii medii a cumpărăturilor online pe majoritatea verticalelor de piață, iar pe categoria de fashion creșterea a fost de la 175,34 lei în 2018 la 185,58 lei în 2019.