Andreea Mihai, omul care s-a ocupat de marketingul Carrefour de la intrarea francezilor în România, părăsește compania

Andreea Neferu 23/11/2017 | 13:54 Ştiri
Andreea Mihai, omul care s-a ocupat de marketingul Carrefour de la intrarea francezilor în România, părăsește compania

Andreea Mihai, directorul de marketing și comunicare al retailerului Carrefour România, părăsește compania, după 17 ani petrecuți în cadrul companiei.

”De la primul magazin deschis în 2001 și până azi, când Carrefour Romania are peste 300 de magazine (hipermarketuri, supermarketuri, proximitate, online, Bringo) și peste 17 000 de angajati, fiecare zi a reprezentat o noua provocare”, spune Andreea Mihai.

Compania Carrefour România, care operează hipermarketurile și magazinele de proximitate, a încheiat anul trecut cu afaceri de 5,67 miliarde de lei, în timp ce profitul net a fost de 164 de milioane de lei.


Sursă foto: Carrefour

A debutat în presa scrisă în urmă cu opt ani. În 2013, a absolvit cursurile programului de pregătire intensivă în jurnalism „Economic and Political Reporting from Southeast Europe”, organizat la Londra și la Berlin de agenția de presă Reuters, iar în 2015 a participat la cursurile școlii de vară Online and Multimedia Journalism, organizată de Deutsche Journalistenschule la Munchen. În 2013, a câștigat premiul „Florin Petria” pentru jurnalism economic, iar în 2015 a fost unul dintre laureații concursului Tânărul Jurnalist al Anului, secțiunea Economie. Anterior, Andreea a lucrat la Ziarul Financiar. În prezent, la NewMoney, Andreea acoperă din punct de vedere editorial domeniile construcții și imobiliare.