Amazon.com a dominat în 2018 piaţa mondială de retail, iar companiile concurente nu au reuşit nici măcar să se apropie de performanţele sale, potrivit Business Insider, citat de News.ro.
Astfel, Amazon înregistrează o creştere incredibilă pentru o companie de mărimea sa, fiind unul dintre cei mai mari retaileri din Statele Unite şi din lume, atât online cât şi offline.
În Statele Unite, Amazon a încheiat anul cu o cotă de piaţă de aproape jumătate diin vânzările online, potrivit unei analize realizate de Emarketer, în creştere cu 43,5% faţă de 2017. Amazon a generat vânzări online de 258,22 de miliarde de dolari pe piaţa din Statele Unite, în 2018, respectiv o creştere de aproape 30% comparativ cu anul precedent.
Vânzările impresionante nu reprezintă singura realizare a Amazon în 2018.
Amazon Web Services şi Amazon Advertising consemnează la rândul lor creşteri semnificative, în timp ce produsele cu sistemul de comenzi vocale Alexa rămân cele mai populare dispozitive inteligente. În acelaşi timp, compania dezvoltă magazinele offline Amazon Go şi conceptul 4-Star.
Compania a reuşit aceste performanţe în pofida detractorilor săi tot mai numeroşi, atât din partea reprezentanţilor aleşi cât şi a populaţiei.
Meteorologii au veşti proaste şi în această săptămână! Frigul pune stăpânire pe România. La munte…
Actorul Florin Piersic a transmis, luni seară, un mesaj în care afirmă că este ”viu”.…
Un Ordin comun al ministrului Sănătății și al președintelui Casei Naționale de Asigurări de Sănătate…
Premierul Marcel Ciolacu a declarat că, la sfârşitul anului, România va avea una dintre primele…
Banca Națională a României (BNR) susține că rata anuală a inflaţiei este aşteptată să se…
UPDATE: Premierul Marcel Ciolacu a declarat că, dacă se va impune, va discuta cu salariaţii protestatari…
Acest website folosește cookies