Americanii de la Delphi, cu o prezență de aproape 20 de ani pe piața românească a componentelor auto, au mari probleme cu găsirea muncitorilor dispuși să lucreze pentru ei. Asta nu este o noutate, cam toate firmele de profil lovindu-se de aceeași problemă. Dar, găsirea de angajați este doar una dintre dificultăți. O alta este păstrarea lor.
”Disponibilitatea forței de muncă și fluctuația angajaților au fost printre cele mai mari provocări pe care le întâmpinăm în regiune”, arată biroul de presă al Delphi.
Având în vedere aceste dificultăți, Delphi, la fel ca și competitorii săi, își stabilește pareneriate cu școli și universități, în încercarea de a atrage tinere talente în fabricile de componente auto pe care le are în România.
Compania spune că salariile pe care le oferă sunt ”competitive” raportate la experiența muncitorilor și la nivelul de salarizare din industria locală de profil.
”În același timp, suntem afectați de migrația muncitorilor către alte locuri de muncă atât în țară, cât și în străinătate”, mai spune biroul de presă al Delphi.
Foto: delphi.com
Kaufland România derulează, în perioada 6-12 mai, o nouă campanie de încurajare a reciclării, cu…
Administraţia Naţională de Meteorologie (ANM) a emis, marţi, o atenţionare Cod galben de instabilitate atmosferică…
Digi Communications NV va propune acționarilor săi distribuirea de dividende în valoare de aproximativ 120…
Start-up-ul fintech MetaWealth şi One United Properties anunță un acord-cadru de 20 de milioane Euro…
Înmatriculările noi de vehicule rutiere pentru transportul pasagerilor s-au majorat cu 4,5%, în primul trimestru…
Rata şomajului în luna martie 2024 a fost, în formă ajustată sezonier, de 5,3%, în…
Acest website folosește cookies