Agenția Canopy separă serviciile de automatizare sub brandul Aggranda

NewMoney 23/01/2019 | 13:59 Ştiri
Agenția Canopy separă serviciile de automatizare sub brandul Aggranda

Agenția de marketing online Canopy își desprinde și consolidează serviciile de automatizare prin Robotic Process Automation (RPA) sub un nou brand, Aggranda, după o investiție de peste 120.000 de euro.

Cu ajutorul roboților software dezvoltați prin tehnologia UiPath, Aggranda eficientizează procesele repetitive și fără valoare adăugată din companii și creează astfel timp pentru oameni. Angajații au oportunitatea de a se concentra pe activități mai creative, strategice și care le pun în valoare mai bine competențele profesionale.

„Ca partener Silver UiPath, Aggranda a dezvoltat deja cinci roboți software pentru branduri importante din România și este în discuții avansate pentru inițierea altor proiecte. Prin tehnologia RPA, companiile beneficiază de avantaje multiple, de la creșterea vizibilă a eficienței operaționale, la reducerea costurilor, eliminarea erorilor, îmbunătățirea calității serviciilor și a experienței oferite clienților”, transmite compania într-un comunicat.

Unul dintre primii roboți dezvoltați de Aggranda, Alex, salvează deja 64 de ore de muncă pe lună pentru patru angajați ai companiei de servicii contabile, cu zero erori și reducerea costurilor operaționale. Pișcot, un alt robot software, este proiectat de Aggranda să salveze 720 de ore în acest an pentru angajații unui producător din panificație.

Automatizările sunt folosite în prezent pentru a optimiza cu precădere procese din departamentele Financiar-contabil, Operațional, Resurse Umane, Achiziții, Suport tehnic, dar sunt folosite cu succes și în activități de marketing sau juridic.

„Prin tehnologia RPA, Aggranda creează timp pentru oameni și acest avantaj este greu de egalat. Am văzut chiar la noi, la Canopy, pentru că rolul primului robot software creat de noi a fost să susțină agenția cu diverse automatizări. Ne-am convins că potențialul RPA este uriaș, așa că gruparea serviciilor sub un nou brand a venit natural, mai ales că am atras specialiști valoroși în echipă. Investiția inițială de 120.000 de euro a fost îndreptată în mare parte către educarea și profesionalizarea echipei.”, a declarat Cristian Ignat, managerul Canopy și co-fondator Aggranda.

Separarea serviciilor de RPA vine după ce anul trecut agenția a inițiat prima tranzacție de pe piața de performance marketing din România, prin preluarea Edge de la 2Performant.

În prezent, Canopy aduce rezultate prin campanii tip Pay Per Click (Google Ads, remarketing, Facebook Ads, YouTube etc.), strategii digitale complete, traininguri pentru dezvoltarea echipelor, audit-uri de Usability pentru creșterea ratei de conversie și setarea corectă a platformei de Analytics pentru măsurarea și interpretarea cât mai ușoară și eficientă a datelor.


Foto: Pixabay