AFI Brașov va fi gata în 2019 și va avea 200 de magazine. Printre „vedete”: Carrefour și grupul Inditex

Cristina Dobreanu 12/09/2017 | 12:38 Ştiri
AFI Brașov va fi gata în 2019 și va avea 200 de magazine. Printre „vedete”: Carrefour și grupul Inditex

AFI Europe a pus piatra de temelie pentru AFI Brașov, cel de-al treilea centru comercial dezvoltat de companie în România. Mallul include 200 de magazine, iar rata de alocare a atins deja 80%.

Printre chiriași se numără retailerul francez Carrefour (care va ocupa o suprafață de 6.500 de metri pătrați) și grupul Inditex (7.000 de metri pătrați), cu principalele mărci din portofoliu: Zara, Zara Home, Bershka, Stradivarius, Pull and Bear și Oysho.

Alte branduri prezente în AFi Brașov vor fi Sephora, Tommy Hilfiger, Swarovski, Teilor, Kultho, Meli Melo, Optiplaza, Lee Cooper, Kenvelo, Tom Tailor, Intersport, Cărturești și MAC.

Situat în centrul orașului, mallul va oferi o suprafață totală închiriabilă de 45.000 de metri pătrați, la care se adaugă două turnuri de birouri Clasa A, pe o suprafață de 25.000 de metri pătrați. Valoarea totală estimată a investiției pentru centrul comercial și prima clădire de birouri este de peste 120 milioane de euro.

Compania estimează că data livrării proiectului AFI Brașov va fi primul trimestru din 2019.

AFI Brașov este cel de-al treilea centru comercial AFI Europe dezvoltat în România, după AFI Cotroceni (90.000 de metri pătrați) în București și AFI Ploiești (34.000 de metri pătrați).

AFI Europe România, dezvoltatorul israelian al mallurilor și clădirilor de birouri AFI, a înregistrat un venit operațional net în România de 12,5 milioane de euro în trimestru al doilea și de aproape 24,7 milioane de euro în primul semestru, potrivit rezultatelor financiare făcute publice de companie.

Astfel, creșterea veniturilor din trimestrul doi a fost de 10,4%, în timp ce veniturile din primele șase luni au fost mai mari cu 11,5%, față de perioadele similare din 2016.

Prin intermediul AFI Europe, AFI Properties are în curs de dezvoltare, pe piețele din Europa Centrală și de Est și din Europa de Sud-Est, 100.000 de metri pătrați de spații de birouri prin cinci noi proiecte, pe lângă centrul comercial AFI Brașov de 45.000 de metri pătrați. Pe segmentul rezidențial, AFI Europe dezvoltă o mie de unități rezidențiale în Serbia, Polonia, Letonia și Republica Cehă, dintre care 276 sunt deja vândute.


FOTO: Mediafax Foto

Cristina Dobreanu a debutat în presa scrisă acum 12 ani, la România liberă. Apoi a scris la revistele de business și after business Income Magazine și Forbes România, și la portalul de business Profit.ro. A participat, în 2010, la proiectul “Study and information Programme for Young Journalists from South East Europe”, (Berlin, Germania), realizat de Konrad Adenauer Stiftung. Este specializată pe politică externă și macroeconomie, dar acoperă din punct de vedere editorial subiecte legate de lumea antreprenorială.