Afacerile Fashion Days din primele opt luni au crescut cu 70% în România

Gabriel Bucur 25/09/2017 | 13:14 Ştiri
Afacerile Fashion Days din primele opt luni au crescut cu 70% în România

Fashion Days a înregistrat în România, în primele opt luni ale anului, o cifră de afaceri de 119 milioane de lei (peste 25,8 milioane de euro), cu 70% mai mare față de perioada similară a anului precedent, anunță retailerul vestimentar online.

La nivelul grupului, în România, Bulgaria și Ungaria, vânzările Fashion Days au crescut cu 60%, până la 41,5 milioane de euro, în același interval.

Rezultatele Fashion Days în primele opt luni din 2017 depășesc estimările inițiale, iar tendința de creștere accelerată se va menține, spun reprezentanții companiei. La nivelul întregului an 2017, Fashion Days estimează o creștere de aproximativ 50% a cifrei de afaceri, față de 2016.

„În România și regiunea în care suntem prezenți, ne-am propus, de la începutul anului, să creștem foarte mult pe toate palierele, atât la nivelul vânzărilor, al numărului de clienți, al brandurilor din ofertă, și să accelerăm investițiile pentru a sprijini creșterile estimate. În cele trei țări în care suntem prezenți, (…) doar de la începutul anului, am vândut peste 2,18 milioane de produse”, a declarat Robert Berza (foto), CEO Fashion Days.

Principalul canal de vânzare preferat de clienții Fashion Days a devenit telefonul mobil. În prezent, peste 40% din comenzi sunt plasate din aplicația pentru mobil, anunță compania.

Creșterile înregistrate de Fashion Days în primele opt luni au fost susținute și de introducerea a peste 90 de branduri noi în oferta retailerului vestimentar. Totodată, Fashion Days a extins linia de producție pentru brandul propriu, Zee Lane.

Investițiile realizate de Fashion Days în acest an au fost direcționate în IT, în procese precum integrarea platformelor online Fashion Days în cadrul grupului Dante International, în dezvoltarea echipelor, inclusiv prin programe de training, cât și în campanii de promovare.

 

În șapte ani de jurnalism, a pendulat între domeniul sportiv și cel economic. A lucrat, printre altele, la Radio România Actualități și Adevărul Financiar. Acum, este coordonatorul online al proiectului NewMoney.