Ştiri

ABN Systems a înregistrat o cifră de afaceri de 108,7 milioane de lei în 2021

ABN Systems International, unul dintre liderii pieţei de accesorii telecom și produse Smart Home din România, care deţine brandul Tellur, a înregistrat o cifră de afaceri de 108,7 milioane de lei (22 de milioane de euro) în 2021, în creştere cu 16,2% comparativ cu 2020.

Profitul net a ajuns la 9,5 milioane de lei (1,9 milioane de euro), în creştere cu 67,8% în 2021 faţă de 2020. EBITDA a crescut cu 80,1%, ajungând la 12,4 milioane de lei (2,5 milioane de euro), comparativ cu anul anterior.

Segmentele B2B şi online s-au aflat în topul creşterilor înregistrate de companie anul trecut, atât pe plan intern, cât şi extern, compania obţinând rezultate optime la toate direcţiile sale principale de business.

În ceea ce priveşte categoria de produse, cele mai vândute au fost cele din gama proprie, Tellur. Căştile Bluetooth, încărcătoarele auto şi cablurile cu LED s-au aflat în topul vânzărilor din 2021, atât în ţară, cât şi în celelalte 30 de ţări în care este prezentă compania.

„Anul 2021 a fost unul în care am avut multe realizări, am intrat pe noi pieţe externe cu brandul propriu, Tellur, ne-am extins gama de produse, am înregistrat recorduri de vânzări pe anumite categorii de produse şi am dezvoltat business-ul în acord cu ce ne-am propus. Am început anul acesta în mare forţă, prin listarea la BVB și deschiderea unei subsidiare în Texas pentru a susține ritmul de creștere a vânzărilor și a deservi cât mai bine clienții din America de Nord. Luna aceasta am lansat, în premieră în România, Tellur Green, o gamă de produse 100% ecologice, ce include produse precum cabluri, încărcătoare, boxe portabile Bluetooth, fabricate din materiale precum fibra de grâu, nailonul sau plasticul reciclat. Rezultatele obţinute până acum şi perspectivele pieţei ne dau toate motivele de a fi optimişti în continuare,” a declarat George Barbu, CEO al ABN Systems International.

ABN Systems are în plan dezvoltarea accelerată pe pieţele externe de pe patru continente şi consolidarea poziţiei pe piaţa autohtonă, prin accesarea unor noi nișe de business. Pentru realizarea acestui lucru, compania s-a listat la BVB la începutul acestui an, în urma unui IPO istoric.

Andrei Dumitru

Recent Posts

Undă verde pentru referendumul de aderare a Republicii Moldova la UE

Parlamentul de la Chişinău a adoptat joi o hotărâre privind desfăşurarea referendumului privind aderarea Republicii…

6 ore ago

Bulgarii dau în judecată Gazprom pentru întreruperea livrărilor de gaze

Ministerul Energiei de la Sofia a anunţat că Bulgargaz intenţionează să declanşeze o acţiune în…

6 ore ago

Veşti bune pentru medici. Decizia luată de CNAS privind plata serviciilor medicale

Casa Naţională de Asigurări de Sănătate (CNAS) a anunţat ce decizie a luat în urma…

6 ore ago

52 de noi contractate de finanţare prin Programul Anghel Saligny, în valoare de peste 690 milioane lei

Ministrul Dezvoltării, Adrian-Ioan Veştea, a semnat 52 de noi contracte de finanţare prin Programul Naţional…

7 ore ago

Se reia programul estival de transport „Trenurile Soarelui”. Timp de trei luni, vor circula 30 de trenuri directe spre litoral

CFR Călători anunţă că se reia programul estival de transport ”Trenurile Soarelui”. Turiştii vor avea…

8 ore ago

Auchan anunță oferă mai mulți bani pentru reciclarea ambalajelor cu simbol SGR

Auchan anunță că acordă un bonus suplimentar pentru ambalajele reciclate, pe o perioadă de 4…

9 ore ago

Acest website folosește cookies