7card estimează afaceri de cel puțin patru milioane de euro în 2017

Cristina Dobreanu 01/02/2017 | 14:22 Ştiri
7card estimează afaceri de cel puțin patru milioane de euro în 2017

Compania Benefit Seven, deținătoarea brandului 7card, a avut afaceri de 12 milioane de lei (circa 2,8 milioane de euro) în 2016, în creștere cu 60% față de rezultatele obținute anul anterior.

Pentru 2017, brandul 7card țintește un rulaj de 4-4,5 milioane de euro și vrea să ajungă la 30.000 de abonați.

Anul trecut, numărul utilizatorilor activi ai 7card a crescut cu peste 70%, ajungând la 19.000 de persoane. Numărul companiilor abonate a ajuns la 731, față de 390 în 2015, iar al sălilor de sport partenere la peste 400, față de 228 în anul precedent.

În 2016, compania Benefit Seven s-a axat pe extinderea în provincie, ajungând să acopere, astfel, 34 de orașe.

„În 2016 ne-am extins mult în afara Capitalei, suntem acum un serviciu cu acoperire națională. A fost un pas firesc, tot mai multe companii din întreaga țară, din toate sectoarele de activitate, au apreciat valoarea distinctivă pe care 7card o aduce ca beneficiu extra-salarial pentru angajații lor: este, cu adevărat, măsura recunoașterii contribuției angajaților la performanța companiei. O răsplată”, potrivit lui Andrei Crețu, co-fondator 7card.

Citiți și: Cum au făcut doi antreprenori un business din sedentarismul corporatiștilor

O creștere se observă și la numărul de activități sportive sau de recreere alese de utilizatori. Deși ponderea semnificativă (70%) este în continuare deținută de activitățile de fitness, activitățile sportive recreative precum escalada, dansurile, yoga, tenis, squash sau relaxarea la piscine, au crescut simțitor ca utilizare (30%).

„Preferința pentru tipuri de activități recreative confirmă apetitul utilizatorilor pentru o diversitate cât mai mare. Satisfacția utilizatorului crește odată ce experimentează tot mai multe moduri antrenante de a rămâne în formă, fără ca exercițiul fizic să mai fie un task suplimentar, ci o experiență plăcută. Așa cum ar trebui să și fie. Timpul mediu petrecut de români într-un astfel de centru este de o oră și treizeci de minute, spre deosebire de alte țări din Europa unde această durată este de doar 45 de minute”, spune Iulian Cîrciumaru, co-fondator 7card.

În prezent, 40% dintre utilizatorii 7card sunt din afara Capitalei, față de doar 16% în 2015. După București, cei mai mulți abonați sunt din Cluj-Napoca, Timișoara, Brașov, Iași.

La nivelul anului trecut, valoarea medie a abonamentului 7card a fost de 140 lei în București, respectiv 90 lei în restul orașelor din rețea (Timișoara, Cluj-Napoca, Sibiu, etc.).

Compania Benefit Seven a fost înființată în 2011 și are trei acționari: Andrei Crețu, Iulian Cîrciumaru și Cătălin Ivașcu. Compania a introdus în România conceptul de carduri unice cu acces concomitent la mai multe săli de sport și wellness. În februarie 2016, furnizorul de tichete de masă Sodexo a preluat 20% din acțiunile Benefit Seven.

 


FOTO: Laszlo Raduly / NewMoney

Cristina Dobreanu a debutat în presa scrisă acum 12 ani, la România liberă. Apoi a scris la revistele de business și after business Income Magazine și Forbes România, și la portalul de business Profit.ro. A participat, în 2010, la proiectul “Study and information Programme for Young Journalists from South East Europe”, (Berlin, Germania), realizat de Konrad Adenauer Stiftung. Este specializată pe politică externă și macroeconomie, dar acoperă din punct de vedere editorial subiecte legate de lumea antreprenorială.