TELUS International a cumpărat Voxpro

Gabriel Bucur 17/08/2017 | 10:54 Ştiri
TELUS International a cumpărat Voxpro

Compania canadiană TELUS International, unul dintre marii furnizori de servicii BPO (business process outsourcing / externalizarea serviciilor) la nivel global, a achiziționat compania irlandeză Voxpro, specializată în soluții pentru suport clienți, asistență tehnică și operațiuni de vânzări, prezentă pe piețele din Statele Unite, Irlanda, România și Filipine, se anunță într-un comunicat trimis de cele două companii.

„Noul parteneriat global va consolida oferta de servicii oferite brandurilor cu creșteri rapide din domeniul tehnologiei, turistic și hotelier și al sănătății”, se mai arată în comunicat.

În România TELUS International a intrat în 2012, odată cu achiziționarea companiei CallPoint, care avea în București un centru de suport clienți înființat în 2007. La momentul achiziției, CallPoint avea 900 de angajați în Bulgaria și România. În prezent, TELUS International Europe reunește peste 3.500 de angajați în România (București și Craiova), Bulgaria (Sofia și Plovdiv) și Marea Britanie (Manchester și Cannock).

De asemenea, Voxpro și-a lansat operațiunile în piața locală la începutul acestui an și a înfiinat un punct de lucru în București, unde are în prezent 225 de angajați. În prezent, compania operează sub numele de „Voxpro – powered by TELUS International”, și are sediul central în Irlanda. „Voxpro oferă TELUS International un grad mai mare de diversitate și flexibilitate pentru a răspunde nevoilor companiilor inovatoare de pe piață”, se arată în comunicatul companiei.

Cu operațiuni în Folsom, California, și Athens, Georgia (SUA), parteneriatul va extinde prezența TELUS International în Statele Unite. În plus, operațiunile Voxpro în Europa adaugă noi centre pentru livrarea de servicii în Irlanda și cresc prezența companiei TELUS International în București și în Manila, Filipine. De asemenea, TELUS International aduce în acest parteneriat o infrastructură globală puternică și experiență în inovarea serviciilor de suport clienți oferite celor mai mari branduri.

Aproximativ 2.700 de angajați Voxpro, inclusiv echipa de top management a companiei, se vor alătura angajaților TELUS International și vor însuma aproape 28.000 de persoane, care deservesc clienți în peste 35 de limbi.

 


FOTO: Președintele și CEO-ul TELUS International, Jeffrey Puritt (stânga), alături de cofondatorul și CEO-ul Voxpro, Dan Kiely (dreapta). Sursa foto: TELUS / Voxpro

În șapte ani de jurnalism, a pendulat între domeniul sportiv și cel economic. A lucrat, printre altele, la Radio România Actualități și Adevărul Financiar. Acum, este coordonatorul online al proiectului NewMoney.