Mare atenție dacă mergi la Disneyland. Ce au putut să facă recent șefii parcului de distracții

NewMoney 17/02/2020 | 13:51 Fapt Divers
Mare atenție dacă mergi la Disneyland. Ce au putut să facă recent șefii parcului de distracții

La câteva luni după ce Disneyland a inaugurat cea mai mare extensie din istoria sa, parcul tematic din Anaheim a majorat prețurile biletelor, împingând costul unor abonamente de o zi la peste 200 de dolari pentru prima dată. Prețurile abonamentelor anuale și MaxPass-ul digital au urcat de asemenea.

În conformitate cu o nouă schemă de prețuri pe cinci niveluri care percepe mai mult pentru zilele în care cererea este cea mai mare, prețurile biletelor de o zi a crescut cu până la 5%.

Cât costă un bilet la Disneyland Anaheim

Pentru zilele cu cea mai mică cerere – cum ar fi marți și miercuri din martie – un bilet de o zi pentru a vizita Disneyland sau parcul vecin Disney din California, a rămas neschimbat la 104 USD.

Pentru zilele de vârf, cum ar fi majoritatea zilelor de sâmbătă și duminica, prețul unui astfel de bilet a crescut la 154 dolari de la 149 dolari. Există, de asemenea, trei niveluri la preț mediu.

Biletele pentru parcuri de o zi, care permit unei persoane să viziteze atât Disneylandul cât și California Adventure, s-au ridicat la 159 USD de la 154 dolari pentru zilele cu cea mai mică cerere și la 209 USD de la 199 $ pentru zilele cu cea mai mare cerere.

MaxPass, care permite unui vizitator din parc să rezerve digital plimbări și atracții în loc să aștepte în linie, a crescut la 20 USD de la 15 USD. Reprezentanții Disney subliniază că două atracții – Autopia și Monsters Inc. – au fost adăugate recent în sistemul de rezervări MaxPass, ceea ce a dus la aproximativ 20 de atracții.

Millennium Falcon: Smugglers Run, unul dintre cele două atracții Star Wars, este de așteptat să fie adăugat în sistemul MaxPass în curând, au anunțat marți oficialii Disney.

Parcarea a rămas 25 dolari pe zi.

Disney a raportat pentru anul trecut o creștere de 8% a veniturilor diviziei care se ocupă de parcurile de distracție și o creștere de 2% a numărului de vizitatori.