Lensa deschide cel mai mare showroom de optică din Europa Centrală și de Est, la București, în urma unei investiții de 750.000 euro

NewMoney 28/09/2021 | 09:58 Ştiri
Lensa deschide cel mai mare showroom de optică din Europa Centrală și de Est, la București, în urma unei investiții de 750.000 euro

Lensa, magazin online și offline de optică, deschide pe 28 septembrie la București, în zona Tineretului, cel mai mare showroom de optică din Europa Centrală și de Est, cu o suprafață de peste 1.000 mp și 10.000 produse. Investiția se ridică la 750.000 de euro.

Acesta este cel de-al doilea mega store pe piața de ochelari din România, după cel inaugurat în martie 2019, tot de compania Lensa, în apropiere de mall-ul Afi Cotroceni din Capitală. Situat în zona Tineretului din București, pe Calea Șerban Vodă nr. 206, lângă Colegiul Naţional Gheorghe Şincai, la parterul clădirii U-Center, showroomul are o suprafață de peste 1.000 mp, de două ori mai mare decât primul mega store Lensa.

„Investițiile în deschiderea de showroomuri Lensa în marile orașe din România ne-au ajutat să creștem business-ul la o cifră de afaceri cumulată de la înfiinţare de circa 25 de milioane de euro. Inaugurarea noului mega store Lensa din zona Tineretului din Capitală face ca România să aibă cel mai mare showroom de optică din Europa Centrală și de Est. Ne așteptăm la un trafic de 3-5 ori mai mare față de un showroom de mici dimensiuni, întrucât într-un singur loc românii pot găsi o varietate impresionantă de ochelari de vedere, de soare, lentile de contact și accesorii de optică. 6 cabinete optometrice îi vor ajuta pe cei care vor consultații gratuite să își aleagă noi ochelari de vedere. Pentru primii cumpărători am organizat și o tombolă cu peste 600 de premii garantate”, a declarat Daniel Crăciun, fondator și CEO al Lensa.ro.

Noul mega store Lensa concentrează, într-un singur loc, colecții de peste 10.000 de produse, printre care modele de ochelari de la 90 de branduri de renume: Ray-Ban, Police, Guess, Polarizen, Vogue, Silhouette, Hawkers, Tommy Hilfiger, Hugo Boss, Balenciaga, Polaroid etc. Pe lângă varietatea mare de modele, Lensa.ro oferă clienților și o gamă extinsă de servicii de optică, cum ar fi: determinarea gratuită a dioptriilor, adaptare la lentile de contact, consultanță specializată privind achiziția de ochelari de vedere, montaj lentile de ochelari, reparații rame.

Magazinul online şi offline de optică Lensa.ro își continuă misiunea de a sprijini românii să vadă bine și estimează peste 200.000 consultații anul acesta, de două ori mai multe decat anul trecut, când a oferit peste 110.000 de consultații optometrice gratuite.

Pentru a oferi o experiență neîntreruptă, după lansarea platformei de ecommerce în 2013, retailerul a decis în 2016 să înceapă expansiunea fizică și a investit puternic în extinderea offline a business-ului. Lensa a ajuns să dețină, în 2021, un total de 10.000 mp în cele 13 showroomuri pe care le are în România și a marcat astfel o evoluție inovatoare față de retailul clasic, care se extinde din offline în online.

Lensa are showroomuri în București (Afi și Tineretului), Brașov, Cluj, Constanța, Craiova, Galați, Iași, Pitești, Ploiești, Sibiu, Târgu Mureș, Timișoara. Oradea și Arad sunt următoarele orașe unde vor fi deschise magazine Lensa, până la finalul anului.

Pentru 2022, compania are în plan investiții de peste un milion de euro în deschiderea a 12 magazine noi în România. Tot anul viitor, Lensa.ro se va extinde în Europa cu magazine online, iar la începutul lui 2023 va inaugura primul showroom din afara României.

În cei 8 ani de înființare, Lensa.ro a avut peste 400.000 de clienţi, care au făcut peste 760.000 de comenzi. În tot acest timp, au fost oferite peste 250.000 de consultaţii. Anul trecut, cifra de afaceri a fost de 11 milioane de euro, iar pentru 2021 estimările sunt de cel puțin 17 milioane de euro. Numărul de angajați va ajunge anul acesta la 230 de persoane.