FOTO: Încă un mall în București. Cum arată și când va fi inaugurat

NewMoney 05/06/2018 | 13:24 Ştiri
FOTO: Încă un mall în București. Cum arată și când va fi inaugurat

Colosseum Retail Park anunță construcția proiectului Colosseum Mall și extinderea suprafeței comerciale existente printr-o investiție de 30 de milioane de euro.

Dezvoltat pe o suprafață închiriabilă de 16,500 mp ca extensie a zonei comerciale existente, Colosseum Mall va găzdui branduri locale și internaționale de fashion, restaurante fast food și dining, complex de fitness, locuri de joacă pentru copii, cazino, lounge bar, precum și un cinema multiplex ultra-modern prevăzut cu 7 săli. Mai mult de 75% din suprafața închiriabilă se află în discuții avansate, ceea ce indică o cerere puternică de spații de retail în Nord-Vestul Bucureștiului.

Citiți și: Noi probleme pentru Zuckerberg. Datele personale ale utilizatorilor Facebook, oferite către Amazon, Samsung, Apple și Microsoft

Construcția Colosseum Mall va fi demarată în cea de-a doua jumătate a anului curent, iar inaugurarea va avea loc în prima jumătate a anului 2019.

„Colosseum Mall va fi deschis în prima jumătate a anului 2019 și va aduce un concept nou și modern de retail, într-o piață sofisticată cum este cea din București. Ne concentrăm să oferim clienților noștri experiențe excelente de shopping și petrecere a timpului liber, având un mix de chiriași personalizat de restaurante și fast food, distracție, precum și unele dintre cele mai cunoscute branduri locale și internaționale de îmbrăcăminte și accesorii care operează în prezent pe piața din România. Operatorul român de cinematografe multiplex „Happy Cinema” și cel mai mare operator de fitness din România, „World Class” vor completa componenta de facilități recreative a centrului comercial. Vom anunța în scurt timp brandurile care vor fi găzduite în acest proiect inedit ce urmează să prindă contur în Nord-Vestul capitalei”, a adăugat Doinița Ilie, Leasing Manager Jones Lang La Salle.

Proiectul presupune și dezvoltarea unei zone de birouri clasa A pe o suprafață inchiriabila de 1,500 mp, care va fi destinată cu precădere operatorilor de servicii medicale.

Citiți și: Trump vrea să elimine BMW-urile și Mercedesurile de pe străzile americane. De ce a pus gând rău liderul de la Casa Albă mașinilor germane

Ca urmare a extinderii suprafeței comerciale, parcarea exterioară va fi suplimentată cu 750 de locuri, fiind luată în considerare realizarea unor zone de parcare dedicate persoanelor cu dizabilități, angajaților, operatorilor comerciali, precum și punctelor de încărcare pentru automobilele electrice. Numarul total de locuri de parcare va fi de 2,760.

Prin acest nou proiect se urmărește asigurarea unui grad sporit de confort pentru clienți, precum și implementarea unor sisteme de utilizare sustenabilă a apei și de gestionare optimă a energiei electrice.

În acest sens, Colosseum Mall va fi dezvoltat preponderent pe un singur nivel, cu excepția cinematografului și a sălii de fitness care vor fi amplasate la etaj, în completarea unei suprafețe generoase atribuite zonei de food court.

Pentru proiectul Colosseum Mall se va pune un accent deosebit pe zona de food court, care va oferi opțiuni pentru toate vârstele. La exterior, va fi amenajată o zonă multi-funcțională pentru a acomoda restaurante, evenimente în aer liber, concerte și alte tipuri de activități dedicate comunității. Pornind de la aceste premise, Colosseum își propune să devină un hub social și un punct de atracție pentru locuitorii din Nord-Vestul Bucureștiului, dar și din zonele învecinate.

Colosseum Mall face parte dintr-un proiect mai amplu de dezvoltare mixtă pe termen mediu și lung, ce cuprinde zonele de comercial, office și rezidențial. Odată cu dezvoltarea proiectului Colosseum Mall, suprafața închiriabilă a parcului comercial va totaliza la momentul finalizării 54,500 mp.

Anul trecut, Colosseum Retail Park a adăugat cu succes în portofoliu Sport Vision, cel mai mare magazin din România (900 mp), LCWaikiki (1300 mp) și Pepco (450 mp), ajungând astfel la un grad de ocupare de 100%.

Cu dezvoltările și rezultatele obținute în ultimii doi ani, traficul a crescut cu 15%, atingând aproape 5 milioane de vizitatori anual.