Familia Pogonaru investește 10 milioane de euro în extinderea Veranda Mall

Andreea Neferu 15/05/2018 | 14:08 Ştiri
Familia Pogonaru investește 10 milioane de euro în extinderea Veranda Mall

Veranda Mall, centrul comercial dezvoltat de familia Pogonaru în zona Obor din Capitală, se va extinde cu 6.000 de metri pătrați, în noul spațiu urmând să fie deschise un cinematograf și o sală de sport World Class. Investiția în extinderea mallului se ridică la 10 milioane de euro.

Printre chiriașii noului spațiu se va număra și BCR, care va deschide în Veranda Mall o sucursală centrală pentru sectorul 2.

În urma extinderii, spațiile de restaurante și divertisment vor atinge un procent de 22% din totalul centrului comercial, o creștere cu 12 procente. Gradul de ocupare actual al Veranda Mall ajunge la 96% din suprafața închiriabilă, de circa 30.000 de metri pătrați.

“Încă de la început, stabilirea unui mix optim de chiriași a reprezentat un punct-cheie în apropierea față de comunitatea Veranda, dar și un element central al poziționării ferme pe piață ca mall de proximitate. (…) Strategia de business pentru anul acesta a vizat și vizează extinderea spațiului comercial, întrucât ne dorim să fim singurul reper pentru consumatorii din zona Obor (…) În acest sens, este stabilită anul viitor și deschiderea unui cinematograf. În plus, avem discuții avansate cu branduri cunoscute din zona sport și fashion, care vor fi anunțate la momentul potrivit”, a declarat Valentin Dobrescu, noul director al Veranda Mall. Valentin Dobrescu are o vastă experiență în domeniul imobiliar și a ocupat funcția de director imobiliar al rețelei de hypermarketuri Real, director de expansiune și portofoliu la Takko Fashion, GM la Pepco România, iar din 2015 a fost numit director de proprietate și investiție la Pepco pentru Europa Centrală și de Est.

Centrul comercial Veranda a fost deschis în octombrie 2016. Printre chiriași se numără Carrefour, H&M, CCC, Deichmann, LC Waikiki, Orsay, C&A, Noriel, Pepco, Gerovital, Yves Rocher, Optiblu, Sensiblu, Metropolis, KFC, Starbucks, Pizza Colosseum, McDonald’s, Salad Box, Toan’s, English Home, Orange, Arsis-Vodafone și IQ BOX – Telekom.


Sursă foto: Veranda Mall

A debutat în presa scrisă în urmă cu opt ani. În 2013, a absolvit cursurile programului de pregătire intensivă în jurnalism „Economic and Political Reporting from Southeast Europe”, organizat la Londra și la Berlin de agenția de presă Reuters, iar în 2015 a participat la cursurile școlii de vară Online and Multimedia Journalism, organizată de Deutsche Journalistenschule la Munchen. În 2013, a câștigat premiul „Florin Petria” pentru jurnalism economic, iar în 2015 a fost unul dintre laureații concursului Tânărul Jurnalist al Anului, secțiunea Economie. Anterior, Andreea a lucrat la Ziarul Financiar. În prezent, la NewMoney, Andreea acoperă din punct de vedere editorial domeniile construcții și imobiliare.