eMAG: Un sfert dintre clienți provin din mediul rural

Sebastian Popescu 26/03/2018 | 17:06 Ştiri
eMAG: Un sfert dintre clienți provin din mediul rural

Comerțul online este în plină expansiune în România, iar acest lucru se vede și în mediul rural, unde vânzările retailerului eMAG au crescut cu 55% în ultimul an.

Astfel, 1 din 4 comenzi plasate pe site-ul comerciantului este făcută de români din mediul rural, iar eMAG susține că principalele motive pentru care cifrele sunt în creștere îl reprezintă „dezvoltarea tehnologiei și penetrarea tot mai mare a smartphone-ului”.

„Gama extinsă de produse la care au acces, faptul că le pot comanda oricând, simplitatea procesului de livrare şi preţurile avantajoase sunt doar patru dintre motivele pentru care locuitorii din mediul rural se îndreaptă către canalul de vânzare online”, potrivit eMAG.

Citește și: Toți banii din buzunar: Piața de retail a ajuns la 40 de miliarde de euro

În acest moment, 26% dintre clienții retailerului provin din mediul rural, iar 18% dintre comenzile plasate sunt livrate în zonele rurale. Dintre aceștia, cei mai mulți provin din județele Timiș, Prahova și Cluj.

Produsele pentru copii sunt cele mai des comandate produse de către românii din zonele rurale, urmate de electrocasnicele mari și mici și de telefoanele mobile.

„Comerțul online le oferă locuitorilor din zonele rurale acces la o gamă extinsă de produse pe care le pot comanda ușor, dar și un confort sporit datorită serviciilor de livrare a comenzilor. Ne dorim ca fiecare client, indiferent de zona în care locuiește, să găsească oricând la eMAG tot ce își dorește. De aceea ne îmbunătățim în permanență atât gama de produse, cât și serviciile: de la livrare și retur, până la modalitățile de finanțare și plată”, a declarat Stejara Pircan, VP Commercial eMAG.

Peste jumătate (54,9%) dintre clienții din mediul urban care își fac cumpărăturile pe eMAG au vârsta cuprinsă între 18 și 34 de ani, în timp ce peste 39% au între 35 și 55 de ani.