Cum poți să crești vânzările generate prin email marketing? O soluție nou implementată i-a adus retailerului Answear un avans de 60% 

NewMoney 08/10/2019 | 14:16 Ştiri
Cum poți să crești vânzările generate prin email marketing? O soluție nou implementată i-a adus retailerului Answear un avans de 60% 

Cel mai mare retailer de fashion online din Europa Centrală și de Est, Answear, a înregistrat o creștere de 60% a vânzărilor generate prin email marketing, în primele șase luni de la implementarea soluției ExpertSender.

ExpertSender este furnizor global de servicii de automatizare a proceselor de marketing pentru ecommerce și retail. Acest lucru reprezintă o creștere cu până la 4,5% din totalul vânzărilor retailerului.

„Odată ce am decis să schimbăm focusul de la a fi un business de tip customer-acquisition, la un retailer preocupat să își păstreze și fidelizeze clienții, am căutat o soluție să construim loialitate și să creștem numărul de achiziții repetate. Soluția ExpertSender s-a potrivit cel mai bine nevoilor și țintelor noastre de afaceri”, spune Raluca Radu (foto), Country Manager la Answear.com România.

ExpertSender este furnizor global de servicii de automatizare a proceselor de marketing pentru ecommerce și retail și a intrat pe piața din România la începutul acestui an, ca parte din strategia de extindere internațională.

Answear a migrat către ExpertSender, în doar 30 de zile, toate operațiunile de automatizare a proceselor de marketingul în cele șapte țări europene în care operează, la timp pentru a derula, înainte de Black Friday, campanii bazate pe date care analizează comportamentul clienților.

Compania este prezentă în Polonia, Republica Cehă, Slovacia, Ucraina, Ungaria, România și Bulgaria și le oferă clienților peste 70.000 de produse pentru femei, bărbați și copii, de la peste 300 de branduri.

Vânzările atribuite acțiunilor de email marketing au crescut, astfel, cu 60% în primele șase luni de la utilizarea soluției ExpertSender. „Aceasta reprezintă o creștere de 2,8% până la 4,5% din vânzările totale. Până la sfârșitul anului, ne așteptăm ca vânzările din automatizarea proceselor de marketing prin email să se dubleze”, mai spune Raluca Radu.

„Fiecare achiziție este importantă, însă, pentru un retailer, acei clienți care fac cumpărături multiple sunt mai valoroși decât cei care fac achiziții unice. De aceea, fidelizarea clienților pe termen lung este esențială, iar comunicarea cu aceștia ar trebui să fie personalizată încă de la început”, completează Dominik Krzeslak, Director Channel Partner la ExpertSender.

Când numărul de tranzacții pe client se mărește, probabilitatea comenzilor repetate crește foarte mult, potrivit RJ Metric, companie ce furnizează software de business intelligence pentru a ajuta magazinele online să ia decizii mai bune pe baza datelor pe care le generează. Astfel, după două achiziții consecutive făcute de un client, probabilitatea ca acesta să facă încă o achiziție crește până la 32%, iar după 10 achiziții, probabilitatea comenzilor repetate ajunge la 83%.