Cum a ajuns retailerul Fashion Days la 1,3 milioane de comenzi anul trecut

NewMoney 21/01/2019 | 14:52 Ştiri
Cum a ajuns retailerul Fashion Days la 1,3 milioane de comenzi anul trecut

Explorarea imediată a întregii oferte Fashion Days, prin intermediul aplicației pentru mobil, a fost unul dintre principalii factori de creștere în 2018. 60% dintre comenzi au fost plasate prin intermediul acestei platforme, cu 20% mai multe față de 2017, arată datele publicate luni de retailerul Fashion Days.

Apetitul românilor pentru fashion crește de la an la an, astfel că, în 2018, clienții Fashion Days România au plasat peste 1,3 milioane de comenzi, arată analiza de obiceiuri de consum a celei mai mari destinații online de fashion. În același timp media comenzilor anuale pentru fiecare client a depășit cifra 4, în timp ce media numărului de produse este de peste 9 articole.

„Coşul mediu a păstrat, de asemenea, trendul pozitiv şi a fost de aproximativ 315 lei. Cea mai importantă evoluţie a înregistrat-o, însă, canalul preferat pentru plasarea de comenzi: aplicaţia Fashion Days”, se arată în comunicat.

Accesul facil și rapid la aplicație, oricând și oriunde, s-a regăsit și în numărul de comenzi per client, aproape 5, în medie, față de doar 2,6 din desktop.

„Succesul aplicației Fashion Days nu este unul întâmplător, ne-am dat seama încă de acum câțiva ani că această platformă este direcția pe care trebuie să ne consolidăm eforturile. Mai mult de 60% dintre români dețin și accesează Internetul de pe un smartphone, astfel că e absolut normal să își dorească să ajungă cât mai rapid și mai simplu la produsele Fashion Days. Ceea ce le-am și oferit, prin dezvoltarea unei aplicații ușor de folosit, cu funcționalități constant îmbunătățite, care contribuie la calitatea experienței de shopping. Și, iată, pentru prima dată, numărul de comenzi din aplicația pentru mobil este mult peste cel generat de către desktop”, spune Robert Berza, General Manager Fashion Days.

Și stilurile cele mai căutate de către clienți s-au modificat, astfel că, în 2018, articolele vestimentare destinate unui mod de viață activ au fost cele mai atractive. Încălțămintea și accesoriile sport se află pe primul loc în topul celor mai comandate produse, atât în cazul femeilor cât și al bărbaților.

De altfel și în cazul celor mai adăugate articole în wishlist, pe primele locuri se află brandurile Puma, Adidas și Converse. Iar în ceea ce privește cei mai utilizați termeni de căutare, aceștia au fost „ceas”, „Adidas”, „teniși”, „încălțăminte Guess” și „jeans”.

București și Ilfov rămân zonele cu cele mai multe comenzi plasate. Astfel, clienții din Capitală au efectuat 42% din totalul comenzilor. Dintre acestea, 75% au fost livrate rapid, respectiv în aceeași zi sau a doua zi. Atenția constantă si investițiile realizate in calitatea și diversitatea serviciilor oferite către clienți au reprezentat și reprezintă un obiectiv important pentru Fashion Days, iar rezultatele și satisfacția sporită a clienților s-au ridicat la nivelul eforturilor în acest sens. La nivelul țării, 58% dintre colete au ajuns la destinație a doua zi.

Fashion Days oferă beneficii unice pe piața de online fashion în ceea ce privește opțiunile de retur. Includerea showroom-urilor eMAG în acest proces a făcut ca peste 40% dintre retururile din București să fie făcute într-una dintre cele 3 locații de acest tip.

„Returul în showroom-urile eMAG oferă clientului posibilitatea de a primi banii pe loc, dacă plata a fost făcută ramburs, şi mult mai rapid decât procesul standard, în condiţiile altor modalităţi de plată. În ţară, în oraşele unde există astfel de locaţii, procentul este de aproximativ 15%”, se arată în comunicat.


Foto: Pixabay