Cu afaceri de 62,6 mil. lei în primul semestru al acestui an, Brick România continuă extinderea la nivel național

NewMoney 28/06/2021 | 10:43 Ştiri
Cu afaceri de 62,6 mil. lei în primul semestru al acestui an, Brick România continuă extinderea la nivel național

Compania Brick România, prezentă pe segmentul de bricolaj, home improvement și proiecte DYI, a înregistrat în primul semestru al acestui an o creștere a cifrei de afaceri cu 15% față de aceeași perioadă a anului precedent, până la 62,6 milioane de lei. Totodată, managementul companiei confirmă planurile de extindere la nivel național a rețelei de magazine Brick: primul din această serie este centrul regional din orașul constănțean Ovidiu care va fi inaugurat pe 2 iulie, urmând a fi finalizate negocierile pentru alte orașe din țară precum București, Ploiești, Cluj sau Satu Mare. Pentru viitorul magazin din Oradea compania a depus deja documentația PUZ.

În ciuda restricțiilor din pandemie, compania Brick România a încheiat anul 2020 cu creșteri importante, astfel că cifra de afceri a crescut cu aproape 7 procente față de anul 2019, ajungând la peste 116 milioane de lei. Și profitul companiei a crescut de la 2,8 milioane de lei în 2019 la 4,8 milioane de lei în 2020. Rezultatele financiare ale companiei susțin planurile de extindere pe care le are Brick România pentru anul în curs.

Primul nou magazin Brick de anul acesta este centrul regional Ovidiu, care va fi inaugurat pe 2 iulie. Noua locație va fi deschisă în orașul Ovidiu, pe strada Tulcei nr. 1 și se adresează unui areal de 60.000 locuitori care este neacoperit comercial până acum în județ și care va avea acces rapid la varietatea produselor comercializate de brandul dobrogean. Brick Ovidiu este construit pe o suprafață utilă de 2.728,10 mp, iar la exterior sunt amenajate aproximativ 150 locuri de parcare. De asemenea, odată cu noul centru 30 de noi angajați s-au alăturat echipei Brick România.

„Datorită cererii existente în piață, ne-am dorit să avem un magazin Brick mai aproape de arealul de 60.000 locuitori din localități precum Lumina, Mihail Kogălniceanu, Cogealac, Tariverde, Corbu sau Săcele. În plus, noua locație este mai apropiată și de locuitorii din Năvodari și Mamaia Sat”, spune Viorel Dima, Director de Dezvoltare Brick România.

„Facem primul pas în strategia noastră de extindere din această vară cu inaugurarea centrului regional din localitatea Ovidiu, care vine pe fondul cererii existente în piață”, declară și Oana Nechita, Director Executiv Brick România.

Identificarea de locații noi pentru magazine face parte din strategia pe termen mediu și lung a companiei, astfel că pentru vara lui 2021 managementul Brick România are în plan finalizarea negocierilor pentru alte magazine în Ploiești, București, Cluj și Satu Mare. Totodată, pentru viitorul magazin Brick din Oradea, compania a depus deja documentația PUZ, iar acesta va avea un spațiu de vânzare cu o suprafață de 9.800 mp, precum și parcare și spații de depozitare. „Bugetul de investiţii pentru următorii ani este destinat în totalitate deschiderii de noi locaţii. Numai anul trecut, am vândut un număr de 15 milioane de articole, iar creșterile înregistrate în ciuda contextului pandemic și cererea existentă în piață ne susțin planurile de dezvoltare pentru următoarea perioadă. Vrem să ducem principiile brandului Brick și în alte zone ale țării, în orașe precum Oradea, Ploiești, Cluj, Satu Mare sau Capitala, mai ales că printre clienții noștri fideli se numără deja persoane din aceste regiuni”, adaugă Viorel Dima, Director de Dezvoltare Brick România.