Câți bani a făcut Xiaomi în 2019 din vânzarea de aparaturi și servicii. Date oficiale

NewMoney 07/04/2020 | 11:58 Ştiri
Câți bani a făcut Xiaomi în 2019 din vânzarea de aparaturi și servicii. Date oficiale

Xiaomi a înregistrat în 2019 o creștere de 17,7% față de anul trecut, veniturile totale ale grupului au depășit 200 de miliarde RMB pentru prima dată, ajungând la 205,8 de miliarde RMB (peste 28 de miliarde de dolari), scrie Forbes.ro.

În al patrulea trimestru al anului 2019, veniturile totale ale Xiaomi au crescut cu 27,1%, și au ajuns la o sumă de 56,5 miliarde RMB. Profitul net ajustat a fost de 2,3 miliarde RMB, în creștere cu 26,5%. În 2019 veniturile totale au fost de aproximativ 205,84 miliarde RMB, în creștere cu 17,7%. Profitul brut a fost de aproximativ 28,55 miliarde RMB, în creștere cu 28,7% față de anul anterior iar valoarea totală a resurselor în numerar a fost de 66 miliarde RMB.

„În ciuda declinului economic global, Xiaomi s-a remarcat în 2019 cu un set de rezultate lăudabile, deoarece veniturile noastre au depășit 200 miliarde RMB pentru prima dată. Am sărbătorit, de asemenea, câteva rezultate de succes, de la lansarea strategiei noastre de marcă dublă, până la includerea în topul 500 Fortune Global și top 100 cele mai valoroase mărci globale BrandZ”, a declarat fondatorul Xiaomi, președinte și CEO, Mr. Jun.

În al patrulea trimestru al anului 2019, veniturile totale ale Xiaomi au crescut cu 27,1%, și au ajuns la o sumă de 56,5 miliarde RMB. Profitul net ajustat a fost de 2,3 miliarde RMB, în creștere cu 26,5%. În 2019 veniturile totale au fost de aproximativ 205,84 miliarde RMB, în creștere cu 17,7%. Profitul brut a fost de aproximativ 28,55 miliarde RMB, în creștere cu 28,7% față de anul anterior iar valoarea totală a resurselor în numerar a fost de 66 miliarde RMB.

Vânzările de telefoane Xiaomi au crescut

„În ciuda declinului economic global, Xiaomi s-a remarcat în 2019 cu un set de rezultate lăudabile, deoarece veniturile noastre au depășit 200 miliarde RMB pentru prima dată. Am sărbătorit, de asemenea, câteva rezultate de succes, de la lansarea strategiei noastre de marcă dublă, până la includerea în topul 500 Fortune Global și top 100 cele mai valoroase mărci globale BrandZ”, a declarat fondatorul Xiaomi, președinte și CEO, Mr. Jun.

În 2019, veniturile Xiaomi generate în segmentul producerii de smartphone-uri au fost de 122,1 miliarde RMB, în creștere cu 7,3% față de an. De asemenea, anul trecut, Xiaomi a livrat 124,6 milioane smartphone-uri, în timp ce în al patrulea trimestru, livrările au fost de aproximativ 32,6 milioane, în creștere cu 30,5%.

„În timp ce întreaga lume este încă sub umbrele întunecate ale COVID-19, noi ne-am menținut intens concentrarea pentru a învinge această „lebedă neagră ” a economiei din toată lumea. La Xiaomi credem cu tărie că succesul nostru pe termen lung, în afaceri, este bazat pe inovații tehnologice și, în acest sens, intenționăm să investim 50 miliarde RMB în următorii cinci ani, astfel încât să ne putem concentra fără încetare pe inovația tehnologică și experiența utilizatorului pentru a crește baza noastră loială a lui Mi Fan. Ne dorim în continuare să folosim tehnologia pentru a conecta și îmbunătăți viețile tuturor în viitor. “