Brașovenii de la Allview își extind portofoliul de produse pentru case inteligente

Andreea Neferu 20/04/2017 | 16:07 Ştiri
Brașovenii de la Allview își extind portofoliul de produse pentru case inteligente

Compania brașoveană Visual Fan, care deține brandul Allview, își extinde portofoliul dedicat segmentului smarthome cu becuri inteligente și un comutator wireless. Compania a intrat la finalul anului trecut pe segmentul de soluții inteligente pentru casă.

Compania a pregătit două tipuri de becuri inteligente prin care utilizatorii sistemului Allview Smart Home pot crea diverse scenarii de tipul „dacă/atunci”, ce permit schimbarea automată a iluminatului din locuință. Becurile pot fi coordonate cu ajutorul camerei inteligente Allview Smart Cam și controlate prin aplicația Android dedicată. Noile becuri au o putere de 7W și durată de viață de 15.000 de ore.

De asemenea, Allview Smart Home a introdus comutatorul de scene wireless, care înlocuiește orice întrerupător din locuință, prin realizarea a șase scene presetate. Comutatorul poate fi amplasat pe perete sau pe altă suprafață plană, nefiind nevoie să fie conectat la priză, pentru că funcționează pe baterii.

„Așa cum în anii 2000 telefoanele inteligente erau unele dintre cele mai importante realizări tehnologice, ce au devenit o normă astăzi, un nou pas este realizat de sistemele smart home”, spune Costin Miron, Product Manager, Allview Smart Home.

Allview este un brand creat în 2004, care în prezent ajunge inclusiv pe piețe externe, în Polonia, Bulgaria, Germania, Spania, Ungaria, Olanda, Moldova, Serbia, Muntenegru, Macedonia, Bosnia și Herțegovina, Republica Cehă, Malta, Cipru, Grecia, Lituania, Slovenia, Letonia si Estonia.

Compania Visual Fan, cu afaceri de 60 de milioane de euro în 2015, a fost fondată de Lucian Peticilă.

A debutat în presa scrisă în urmă cu opt ani. În 2013, a absolvit cursurile programului de pregătire intensivă în jurnalism „Economic and Political Reporting from Southeast Europe”, organizat la Londra și la Berlin de agenția de presă Reuters, iar în 2015 a participat la cursurile școlii de vară Online and Multimedia Journalism, organizată de Deutsche Journalistenschule la Munchen. În 2013, a câștigat premiul „Florin Petria” pentru jurnalism economic, iar în 2015 a fost unul dintre laureații concursului Tânărul Jurnalist al Anului, secțiunea Economie. Anterior, Andreea a lucrat la Ziarul Financiar. În prezent, la NewMoney, Andreea acoperă din punct de vedere editorial domeniile construcții și imobiliare.