AmRest a inaugurat primul său restaurant Burger King din România. Cât a costat investiția

NewMoney 26/09/2019 | 17:01 Ştiri
AmRest a inaugurat primul său restaurant Burger King din România. Cât a costat investiția

AmRest, una dintre cele mai mari platforme europene de restaurante şi servicii alimentare, a deschis joi primul său restaurant Burger King în România, din cadrul grupului polonez, în centrul comercial Mega Mall din Capitală.

Investiţia a fost de 3,5 milioane lei, a declarat Alan Laughlin, preşedintele Burger King AmRest, în cadrul unei întâlniri cu presa, care a precizat că lanţul vrea să deshidă alte 40-50 de localuri în următorii cinci ani în România.

În prezent, în Aeroportul Otopeni, funcţionează deja un restaurant Burger King, operat însă de o altă companie.

De altfel, brandul Burger King a mai fost prezent în România şi în trecut, însă a fost nevoit să-şi închidă restaurantele. Compania Atlantic Restaurant System, operatorul de la acea vreme al francizei Burger King în România, a închis în 2012 ultimele sale restaurante din ţară.

”Cred că putem ajunge la 40-50 de restaurante în următorii cinci ani, din care 10-20 cu drive-thru. Ne uităm la Bucureşti şi alte oraşe mari, inclusiv pe drumurile principale. Mai târziu, în acest an, vom deschide încă un restaurant în AFI Cotroceni şi mai purtăm negocieri pentru o altă locaţie tot în Bucureşti, dar care nu este într-un mall”, a declarat joi Alan Laughlin, preşedintele Burger King AmRest, în cadrul unei întâlniri cu presa.

Reprezentanţii AmRest estimează circa 800 de clienţi zilnic la noul restaurant deschis.

”Ne plac mall-urile din România. Sunt bine organizate, frumoase”, a adăugat el.

Compania operează în România şi reţeaua de cafenele Starbucks.

”Industria de servicii alimentare este mai dezvoltată aici faţă de alte state europene”, a adăugat Alan Laughlin.

AmRest Holdings este unul dintre cei mai mari operatori de restaurante multi-brand tip franciză din Europa, cu un portofoliu ce cuprinde 10 branduri în 25 de ţări.

AmRest operează francize pentru branduri precum KFC, Pizza Hut, Starbucks şi Burger King, pentru mărcile proprii Sushi Shop, La Tagliatella, Bacoa, Blue Frog şi KABB, precum şi pentru brandul online Pokai. În România, AmRest operează reţeaua de cafenele Starbucks şi, începând de anul acesta, lanţul de restaurant Burger King.

Zilnic, peste 11 milioane de clienţi vizitează restaurantele Burger King din întreaga lume.