Agroland inaugurează primul magazin de tip MEGA din București și estimează vânzări de 750.000 euro, în primul an

Andrei Dumitru 29/10/2020 | 14:20 Ştiri
Agroland inaugurează primul magazin de tip MEGA din București și estimează vânzări de 750.000 euro, în primul an

Agroland inaugurează primul magazin Agroland MEGA din București, situat pe Șoseaua Fundeni, care ocupă 550 metri pătrați și devine astfel și cel mai mare din rețea, atât ca suprafață cât și ca număr de produse.

Investiția în această unitate se ridică la 150.000 euro, fără stocuri, iar vânzările din primul an de activitate sunt estimate la 750.000 euro. Conceptul Agroland MEGA este unic în România, a fost lansat în 2017, și se referă la magazine specializate, cu produse dedicate grădinăritului, îngrijirii animalelor de companie și hobby farming-ului, având o suprafață mai mare cu 300% decât magazinele Agroland tradiționale. Agroland MEGA Fundeni este cel de-al șaselea magazin de acest tip din cadrul rețelei, iar reprezentanții companiei vor continua extinderea atât în București, cât și în restul țării. Până la sfârșitul lui 2020 și în primul trimestru din 2021, vor fi deschise alte patru Agroland MEGA, dintre care două în apropierea capitalei.

Magazinul este situat în incinta unui centru comercial din care mai fac parte supermarketul Penny, precum și magazinele Pepco și Jysk, localizat în București, pe Șoseaua Fundeni nr. 38 – 40. Primul Agroland MEGA din București va pune la dispoziția clienților 3.000 de produse, cele mai multe care se găsesc în oricare dintre magazinele MEGA din cadrul rețelei. Din punct de vedere al gamelor, aici se vor găsi: (1) produse pentru grădină, printre care material săditor, fertilizanți și echipamente pentru întreținere; (2) produse destinate animalelor de companie, de la hrană, la suplimente și accesorii; (3) produse pentru hobby farming, precum și alte produse utile în casă și gospodărie.

Traficul mediu estimat în Agroland MEGA Fundeni este de 250-300 de persoane zilnic, cu variațiile sezoniere specifice. Reprezentanții companiei consideră că zona Pantelimon-Fundeni are avantaje multiple pentru un supermarket cu acest profil, printre care densitatea crescută a populației, precum și apropierea de zonele rezidențiale noi de case, din Dobroești și Fundeni.

„Am lansat conceptul MEGA acum trei ani, perioadă în care l-am dezvoltat și îmbunătățit continuu, iar acum am decis că avem capacitatea și sortimentația perfectă pentru a intra pe piața din București, o piața mare, eterogenă și preponderent urbană. Calitatea și numărul mare de produse vor acoperi nevoile unui segment al populației care simțea nevoia unui supermarket cu produse pentru grădină, îngrijirea animalelor de companie și hobby farming, administrat de personal cu experiență în domeniu. Suntem optimiști în ceea ce privește evoluția acestui magazin, care va aduce atât o creștere a cifrei de afaceri, cât și o consolidare puternică a poziției noastre în București și în zonele limitrofe. În prezent, în preajma capitalei avem nouă unități tradiționale, iar în prima parte a anului viitor, vom deschide magazine Agroland MEGA și în Bolintin Vale și Afumați. Ne dorim ca prezența noastră chiar în oraș să fie un semnal și pentru de dezvoltatorii de parcuri comerciale, pentru furnizori și chiar pentru investitori că avem planuri importante în zona Bucureștiului, și nu numai, în următorii ani!”, spune Horia Cardoș, fondator și Director General al rețelei Agroland

Potrivit reprezentanților Agroland, curba ascendentă, care s-a manifestat în prima jumătate a anului, a continuat și în cel de-al doilea semestru. „În primele patru luni din semestrul al doilea, am înregistrat o majorare de circa 35% a vânzărilor față de aceeași perioadă din 2019. Dacă în trimestrul al treilea al anului trecut, ieșisem pe minus, acum nu mai este cazul. În mod normal, într-o afacere sezonieră precum a noastră, semestrul al doilea este sensibil mai slab decât primul, din cauza anotimpului rece. În 2020, din datele pe care le avem acum, nu va mai fi așa, ci va fi primul an, după mult timp, în care vom înregistra profit și în a doua jumătate a anului. Practic, am înregistra o creștere solidă, de peste 30%, pe gamele principale de produse, de la cele de îngrijire a animalelor de companie, la grădinărit și hobby farming”, mai explică Horia Cardoș.